"OrangPadi" tidak bertanggungjawab keatas pembaca yang mungkin akan mengalami tekanan jiwa, masalah mental, penyakit ulu hati, barah otak, sindrom down, kuku tercabut, gigi berkulat serta apa juga masalah-masalah yg bakal pembaca hadapi melalui blog ini.

24 February 2013

Pin It

Posted by Unknown | 0 Comments

Sinopsis Panas Fizz Fairuz


Terkini Gosip yang paling HOT dan SENSASI adalah mengenai Fizz Fairuz-Almy Nadia-Tunangan Fizz (Azlyn Massiela) -Lelaki Misteri. Bermula kisah Almy sedih dan enggan mengulas dengan pihak media mengenai hubungannya dengan Fizz.. Fizz dikatakan bertunang secara KOBOI dan di tempias oleh Pendakwah selebriti, Wan Akashah Wan Abdul Hamid berkata, mengikut hukum Islam, lelaki dan perempuan tidak dibenarkan bersentuhan selagi belum melaksanakan akad nikah walaupun sudah bertunang. Terkini OGA dan semua tahu Fizz dah putus tunang dikatakan dibomoh, pernah juga Fizz minta pandangan dari Zed Zaidi,  selepas itu suami bekas tunanganya membuat kenyataan yang isterinya itu hilang ingatan.. dalam diam-diam Fizz terkena tempias dengan Almy Nadia pula..Almy cakap tentang kena hargai orang yang kita sayang sebelum orang yang kita sayang melupakan kita.. Waduh SIH..!! terkena tu... DAN terbaru pula bekas tunangan FIZZ pula membuat kenyataan yang dia belum pernah berkahwin dengan sesiapa.. Hanya Allah yang Maha Mengetahui sahaja tahu cerita dan kisah disebalik kisah mereka ini.. Semoga Fizz dan bekas Tunangannya mencari jalan terbaik untuk menyelesaikan semua perkara ini.. Hurmm.. Oleh kerana menariknya cerita Artis Yang Paling HOT dan Sensasi ini, sy tampilkan sedikit ulasan dan cerita bergambar dekat bawah.. hehehe.. jangan marah yer.. just sinopsis jalan cerita..

Sumber: ohgosip-artis

0 Comments:

"orangpadi" tidak akan bertanggungjawab keatas pengomenan anda jika ianya akan dijadikan sebagai satu bahan makian, ketawaan,saki hatian atau bahan buktian.