"OrangPadi" tidak bertanggungjawab keatas pembaca yang mungkin akan mengalami tekanan jiwa, masalah mental, penyakit ulu hati, barah otak, sindrom down, kuku tercabut, gigi berkulat serta apa juga masalah-masalah yg bakal pembaca hadapi melalui blog ini.

18 June 2012

Pin It

Posted by Unknown | 0 Comments

Review Filem : Mahasewel Biadap


mahasewel , sewel , orangpadi , orang , padi , orang padi

Sejak dua menjak ni ramai sangat PENDERHAKA yang tidak sedar diri dan tak sedar di untung mengeluarkan kenyataan yang sangat BIADAP terhadap Institusi Sultan dan Raja Melayu. Kenyataan mereka ini sangatlah menyedihkan kerana ini telah menunjukan yang mereka itu bukanlah seorang yang berilmu dan bertamadun. Dan jelas juga mereka ini bukanlah salah seorang dari orang yang beriman.

Keadaan mereka akhir-akhir ini menjadi sangat kritikal apabila mereka ini terlalu taksub dengan aktiviti politik pembangkang yang mahukan negara ini terus berpecah belah tanpa hala tuju supaya mereka boleh mengambil kesempatan untuk kepentingan diri mereka sendiri. Matlamat mereka ini sangat jelas ditonjolkan di setiap langkah mereka.

Menghina Sultan dan Raja Melayu tidak boleh dipandang remeh. Majoriti rakyat malaysia tidak bersetuju dan sangat menentang mereka ini. Jesteru itu, sebuah facebook page telah dibina untuk memBUNUH KUMAN-KUMAN BIADAP ini supaya kuman-kuman ini sedar bahawa mereka ini hanyalah KUMAN yang TIDAK BERGUNA.

Page ini dibangunkan untuk menyatakan bantahan kepada tindakan mahasiswa Pro Pembangkang atau Pro Mahasiswa yang biadap. Masih ada mahasiswa yang menghormati dan patuh kepada Rukun Negara bagi melestarikan keamanan sejagat.

Jom like page ni !!!
[ click ]

Anti Mahasiswa Biadap

orangpadi , orang , padi , orang padi , Anti Mahasiswa Biadap , mahasewel , sewel , biadap , hina

0 Comments:

"orangpadi" tidak akan bertanggungjawab keatas pengomenan anda jika ianya akan dijadikan sebagai satu bahan makian, ketawaan,saki hatian atau bahan buktian.