"OrangPadi" tidak bertanggungjawab keatas pembaca yang mungkin akan mengalami tekanan jiwa, masalah mental, penyakit ulu hati, barah otak, sindrom down, kuku tercabut, gigi berkulat serta apa juga masalah-masalah yg bakal pembaca hadapi melalui blog ini.

9 June 2012

Pin It

Posted by Unknown | 0 Comments

PERANCANGAN YAHUDI DAN PEMBENTUKAN AGEN FREEMANSONARY BAGI MENGUASAI DUNIA MELALUI “Protocols of Zion 1917” (Bahagian 4)


Coretan yang diambil khas dari Pewaris-Wasiat.

Sila ke BAHAGIAN 1, 2 & 3 sebelum anda meneruskan bacaan dibahagian ini (BAHAGIAN 4)

BAHAGIAN 1   BAHAGIAN 2   BAHAGIAN 3


PROTOCOLS KE 18:
Di saat pemerintah menjaga keamanan negara dengan ketat, kita harus mampu mengadakan Rusuhan dan huru-hara di dalam masyarakat dan Negara mereka. Kemudian para penceramah dari agen-agen kita dirancang untuk menerangkan keadaan yang genting itu. Di saat itu kita dapat menemukan jalan keluarnya, sehingga masyarakat simpati kepada kita. Kebijaksanaan seperti ini akan kita gunakan secepatnya untuk memberikan perintah agar penjagaan semakin ditingkatkan. Peluang ini kita pakai untuk mengmenyokong para pendokung kita untuk mendapatkan serta mencapai misi kita.
PROTOCOLS KE 19:
Politikus yang kita tangkap diusahakan Tidak dianggap sebagai Pahlawan, tetapi martabat mereka kita samakan dengan Penyamun, Pencolek, Pembunuh dan Pengganas. Usahakan masyarakat menyamakan mereka ini dengan Penjenayah didunia agar  agar masyarakat memandang jelek kepada mereka-mereka ini.
PROTOCOLS KE 20:
Kita harus berusaha agar bantuan (hutang) luar negeri seakan-akan bantuan dalam negeri. Agar kekayaan negara yang hutang akan terus mengalir ke perbendahaaraan kita. Akal bodoh bangsa non-yahudi tidak akan mengerti bahwa hutang kepada negara kapitalis akan menghancurkan kekayaan negaranya sendiri. Sebab, bunga hutang itu akan diambil dari hasil bumi negaranya atau masukan keewangan lainnya. Sekarang kita telah menguasai kekayaan dunia dengan jalan memegang saham surat-surat berharga lainnya. Kita akan membentuk pemerintah yang berhutang agar terus memerlukan bantuan dari bank kita sehingga pemerintah negaranya akan tergenggam oleh kaum kapitalis.
PROTOCOLS KE 21:
Kita akan mendukung pemerintahan di seluruh dunia dengan sejumlah besar ahli di bidang ekonomi. Itulah sebabnya ilmu pengetahuan Ekonomi merupakan ilmu utama yang diajarkan oleh orang Yahudi. Kita akan dibantu oleh Banker, industrialis, kaum yang bermodal, dan terutama para milioner yang tak terhitung banyaknya. Karena segala sesuatu diatur dengan angka yang pasti.
PROTOCOLS KE 22:
Emas selau memegang peranan terpenting, dan sekarang kita telah menguasainya dengan melewati beberapa usaha yang lama dan telah melintasi beberapa generasi. Oleh karena itu senjata ini harus mampu memainkan peranannya untuk menggapai tujuan kita dalam rangka menguasai dunia.
Untuk membentuk perdamaian diatas planet ini, perlu menggunakan sedikit kekerasan, yang semuanya dapat dilaksanakan di bawah panji-panji Zionisme.
PROTOCOLS KE 23:
Mula-mula yang kita lakukan untuk memperkukuh kekuatan kerajaan kita, iaitu harus melenyapkan Yayasan dan Organisasi BerRaja yang dulu bergerak untuk membela Bangsa. Sebab bila ia dibiarkan, akan menjadi membahayakan kerajaan kita.
Kerajaan Israel akan menjadi kukuh atas kehendak Allah. Langkah pertama untuk menegakkan kerajaan itu adalah membasmi Fikiran orang yang tidak berwawasan luas. Walaupun mereka dulu pernah dipakai guna untuk mencapai tujuan kita yang mulia.
PROTOCOLS KE 24:
Orang yang mengatur kerajaan kita harus dari keturunan Dawud (David), disamping tokoh-tokoh dari Zionis. Orang tersebut harus memiliki otak cemerlang, dan Konon-Kononya mampu mengendalikan hawa nafsunya, bisa bergaul dengan rakyat, bersih dari noda, berani berkorban untuk memenangkan kepentingan rakyat, lambang kejayaan, berimej agama dan karismatik.


~Habis~

Umpilan tanpa ubah dari Pewaris-Wasiat. Tq

0 Comments:

"orangpadi" tidak akan bertanggungjawab keatas pengomenan anda jika ianya akan dijadikan sebagai satu bahan makian, ketawaan,saki hatian atau bahan buktian.