"OrangPadi" tidak bertanggungjawab keatas pembaca yang mungkin akan mengalami tekanan jiwa, masalah mental, penyakit ulu hati, barah otak, sindrom down, kuku tercabut, gigi berkulat serta apa juga masalah-masalah yg bakal pembaca hadapi melalui blog ini.

21 June 2012

Pin It

Posted by Unknown | 0 Comments

Ayat Al-Quran timbul dibadan bayi


orangataspagartakmakanpadi , orangpadi , ajaib , pelik , Al-Quran , bayi , russia , Islam
Bayi lelaki berusia 9 bulan telah membuatkan doktor dari Russia ini bingung selepas frasa dari Quran yang suci mula muncul pada kulitnya. Kata-kata dari kitab suci Islam ini dikatakan mula muncul di belakang, lengan, kaki dan perut, sebelum kepudaran dan digantikan dengan kata-kata baru.

Ibu bapa Ali terkejut apabila perkataan Allah muncul di dagu Ali Yakubov tidak lama selepas kelahirannya. Sejak itu skor tulisan-tulisan dalam tulisan Arab telah muncul hampir di seluruh tubuhnya. Doktor telah menafikan bahawa tulisan ini ditulis oleh seseorang.

Ibu kanak-kanak, Madina Yakubov, berkata bahawa dia dan suaminya tidak beragama sehingga perkataan mula yang terdapat pada kulit.

Sejak fenomena itu bermula, budak itu telah menjadi tumpuan penghormatan Islam di wilayah Dagestan, berhampiran kawasan yang pernah dilanda perang Chechnya di selatan Rusia.

Seorang warga tempatan, MP Akhmedpasha Amiralaev berkata: "budak ini adalah tanda tulen Tuhan Allah menghantar beliau ke Dagestan untuk menghentikan pemberontakan dan ketegangan di republik kita."

Ibu bayi ini berkata: "Biasanya tanda-tanda itu muncul dua kali seminggu - pada hari Isnin dan pada malam-malam antara Khamis dan Jumaat.

"Ali sentiasa berasa tidak selesa ketika ia sedang berlaku. Beliau menangis dan suhu badannya naik."

"Susah untuk dipegang apabila ia berlaku, badannya secara aktif bergerak, jadi kita masukkan dia ke dalam buaian. Kami sangat sedih melihat dia menderita."


0 Comments:

"orangpadi" tidak akan bertanggungjawab keatas pengomenan anda jika ianya akan dijadikan sebagai satu bahan makian, ketawaan,saki hatian atau bahan buktian.