"OrangPadi" tidak bertanggungjawab keatas pembaca yang mungkin akan mengalami tekanan jiwa, masalah mental, penyakit ulu hati, barah otak, sindrom down, kuku tercabut, gigi berkulat serta apa juga masalah-masalah yg bakal pembaca hadapi melalui blog ini.

10 June 2012

Pin It

Posted by Unknown | 0 Comments

Anwar Berahi'm HALAU Penduduk Semenyeh !!! Masjid Dijadikan tempat berPOLITIK !!!


SEMENYEH 9 JUN 2012 : Inilah akibatnya apabila seseorang yang bukan ahli memeberi tazkirah di masjid. Inilah akibat apabila AJK Masjid Raja Musa Semenyih tidak mematuhi Titah DYMM Sultan Selangor dengan menjemput Raja Liwat dan Raja China Doll Negara memberi tazkirah di Rumah Allah. Hebat manusia bernama Anwar Berahi'm ini. Serba boleh. Ceramah boleh. Tazkirah boleh. Dengan perempuan boleh, dengan lelaki pun boleh. Dengan China Doll boleh, dengan bini orang pun boleh. Pendek kata serba boleh. Depan belakang sama sahaja.

Difahamkan, hanya ahli Pakatan Rakyat sahaja yang dibenarkan masuk ke dalam Masjid. Yang lainnya dihalau supaya bersembahyang di tempat lain. Masjid itu ditutup sebelum masuk waktu Maghrib dan telah dikawal rapat oleh pengikut-pengkutnya. Masjid telah dijadikan tempat berpolitik oleh Anwar Berahi'm. Sungguh tidak bertanggungjawab.

Anwar Berahi'm di dalam tazkirah merepeknya lebih kurang setengah jam mengaku semasa kecil dahulu pernah mencuri buah pala di sebuah kebun cina di Tanjung Tok Kon. Patutlah perangai dari kecil hingga ke tua jahatnya tidak pernah berhenti ! Anwar Berahi'm juga berkata di dalam tazkirah, kalau beliau membuat umrah, buat haji, beliau tidak suka masuk tv, tidak suka masuk suratkhabar, tidak mahu dihebah-hebahkan. Ada juga malaun-malaun yang duduk di dalam tazkirah berkenaan percaya dengan Raja Liwat ini. Anwar Berahi'm juga bertazkirah mengatakan bahawa banjir yang berlaku akibat dari perangai pemimpin, Betullah tu Anwar, sebab perangai Pakatan Haram Selagorlah, kajang banjir !

Difahamkan hanya sekitar 250 orang sahaja yang hadir ke Masjid. Tidak sampai separuh Masjid. Selepas bersembahyang Isya' dan merepek di dalam tazkirah lebih kurang setengah jam, Anwar Berahi'm bergegas pula ke Stadium Kajang untuk program "Merdeka Rakyat". Yang peliknya, sejak bila pula Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) memeberi tauliah mengajar Agama kepada pakar motivasi China Doll ini. Kalu diberi, apa kelayakan Agama Anwar Berahi'm. Kalau tidak diberi, tindakan harus diambil ke atas AJK Masjid Raja Muda Musa Semenyeh. Tidak hairanlah penduduk Semenyeh bangun untuk menyatakan bantahan agar Masjid tidak digunakan untuk bertujuan politik. Tahniah buat meraka.



0 Comments:

"orangpadi" tidak akan bertanggungjawab keatas pengomenan anda jika ianya akan dijadikan sebagai satu bahan makian, ketawaan,saki hatian atau bahan buktian.