"OrangPadi" tidak bertanggungjawab keatas pembaca yang mungkin akan mengalami tekanan jiwa, masalah mental, penyakit ulu hati, barah otak, sindrom down, kuku tercabut, gigi berkulat serta apa juga masalah-masalah yg bakal pembaca hadapi melalui blog ini.

10 June 2012

Pin It

Posted by Unknown | 0 Comments

Pakatan Rakyat Ada PINJAMAN PELAJARAN TANPA FAEDAH Untuk Rakyat?


Penulisan dari 'blogger main belakang' :
" Kat atas nih adalah gambarajah menunjukkan kerajaan Pakatan Rakyat Selangor  meluluskan permohonan pelajaran TANPA FAEDAH. Pinjaman TANPA FAEDAH nih telah pun di beri sebaik sahaja Pakatan Rakyat Selangor mengambil alih tampuk pemerintahan rejim Umno BN.


Penilaian 'OrangPadi'

Bio celup PR ada PINJAMAN PELAJARAN TANPA FAEDAH !!! 
Secara logiknya, jika pinjaman ini sememangnya wujud, 'OrangPadi' percaya kerajaan Pakatan Rakyat akan menghebahkan perkara ini awal-awal lagi semasa timbulnya isu 'kerajaan Barisan Nasional menyekat pinjaman PTPTN kepada pelajar-pelajar UNISEL'. Tidak masuk akal langsung.

Kenapa pelajar-pelajar UNISEL ini tidak ditawarkan PINJAMAN tersebut? Dari sumber yang 'OrangPadi' dapat tahu, kerajaan Pakatan Rakyat cuma mencadangkan penggadaian sebidang tanah di selangor yang bernilai 30 juta untuk menampung pelajar-pelajar UNISEL yang hanya ada lebih kurang 1200 orang. Mungkin kononnya ingin mengotakan janji memberi PELAJARAN PERCUMA kepada rakyat. Tapi cuba bayangkan sekiranya Pakatan Rakyat berpeluang memerintah malaysia, berapa pula tanah yang perlu digadaikan untuk menampung kesemua pelajar-pelajar di malaysia.

Jadi kesimpulannya, PINJAMAN PELAJARAN TANPA FAEDAH KERAJAAN PAKATAN RAKYAT ini tidak wujud. Kalau setakat gambo tu 'Orangpadi' pun boleh buat. Mintak maaf lah ye 'blogger main blakang' tu. Next time bagi bukti yang kukuh. tq

Selamat berjuang...

0 Comments:

"orangpadi" tidak akan bertanggungjawab keatas pengomenan anda jika ianya akan dijadikan sebagai satu bahan makian, ketawaan,saki hatian atau bahan buktian.